tisdag, maj 23, 2006

Pestsmittad

Tack så jävla mycket då. För att ni frågade mig. Idén var min från början men nu är jag tydligen inte längre inkluderad i den. Tack, då vet jag vart vi står framöver.
Ska man skratta eller gråta? Nä, jag ska bearbeta det under dagen, knyckla ihop det, trampa på det och vända ryggen till och gå därifrån.

Ärligt talat, jag är så jävla less på att ALLTID höra om Italien hit och Italien dit. Och det är så god mat här och det är så fint där. Javisst, jag kan hålla med men för i HELVETE jag behöver inte höra det VARENDA gång vi pratar, OK??????!!!!!!!!!!!

Ja, jag är ARG idag. Men det får jag.

2 kommentarer:

Linnéa sa...

I så fall tycker jag Hm borde ändra det, eller fixa sina egna lappar till kläderna för jag vill inte köpa stl 42 när jag inte är det!!!! :)
jag funderar på att skriva till dem och fråga...

Linnéa sa...

ja sånna kläder e supersköna när det är riktigt varmt ute så att alla andra kläder klibbar runt kroppen.. jag har ett annat linne från indiska som är ganska långt och i somras när det var som varmast gick jag runt i bara det och det vra så skönt!

ett tips för lite bättre passform är att knyta en sjal runt, alldeles under brösten. det är himla snyggt tycker jag och så får man vips ett annat linne..:) en smal ganska tunn sjal passa bäst!

fick du min lilla överraskning oxå..;)