torsdag, juli 06, 2006

M I N I M A L

Asså, igår så hittade jag en bikini utav bara en händelse ;)
Skulle hämta ut kort i fotoaffären men det visade sig att dom hade glömt bort att göra kopiorna jag skulle ha (!!) så jag fick vänta en kvart på att det skulle bli klart. Strosade in till Twilfit istället och där hade dom 50% på alla badkläder minsann och efter ett väldans provande fram o tillbaka (jag har aldrig haft bikini förr och efter att ha gått ner ca 25 kg så är kroppen inte så himla up to date so to speak) så hittade jag äntligen en som passade. Det blev en överdel bara eftersom jag redan hade fyndat en underdel för 2 år sen på Twilfit (men den har jag inte kunnat ha förrän i år). Så nu kan jag bada i poolen på hotellet i Hollywood utan att skämmas ;)
Teknikens under funkade tyvärr inte för mig så jag har inte kunnat lägga upp nån bild på det fina fyndet.... :(

För övrigt så sitter jag just nu och gottar mig åt japanskt ungdomsmode på http://www.style-arena.jp/index_e.htm
Så mycket fint och så många bra ideér man kan få där!! :)

Love you Harajuku girls!!

Jag vill till Japan NU!

Wakarimasu!

Inga kommentarer: