fredag, september 29, 2006


Jelly Belly!!

Nä, nu orkar jag inte hålla mig vaken längre. Jag sitter här på jobbet o håller på att somna framför datorn. Funderar allvarligt på att åka hem tidigare, det är ju ändå fredag o det händer inte mkt på kontoret. Igår kväll var jag till skolan och det gick faktiskt bra att hålla sig vaken.....fram till 20,30, då orkade jag inte mer. Som tur var fick vi sluta tidigare.
Imorgon planerar jag att sova lääänge, äta en lååång och god SVENSK frukost och sen dega runt i min nya fina jamas som jag köpte på Macy´s i LA. (Den e superfin!!)
Har beställt lite filmer, har nämligen fått lite 80-tals nostalgi så det blev:

Beverly Hills cop box med alla tre filmer
Big trouble in little China
Breakfast Club

Den sistnämda filmen var min stora favoritfilm när jag var tonåring. Vi såg filmen om och om igen och jag kunde nästintill alla repliker utantill. Så nu kände jag att det var dags att köpa mig en alldeles egen kopia :) Måste nog skaffa filmen Liftaren också, även den en gammal favorit :)

Men mest av allt vill jag bara sova just nu.......

Inga kommentarer: