onsdag, juni 20, 2007

Pumpa på bara

Andra gympasset igår kväll. Gick toppen bra! Inte så mkt folk på gymet, alltid ett plus. Gillar inte att trängas med svettiga människor. Värmde upp på cykel fem minuter först och sen gick jag igenom programmet jag fått. Orkade faktiskt köra benpressen igår, 50 kg, 25 rep i 3 set. Men jävlar vad tungt det sista lyftet var! Orkade överlag öka på antal rep på både ben och bröst och jag avslutade med tre varv utfallsträning. Ingen träningsvärk idag! Glory!! :)
Ikväll blir det stavgång och tunnbrödsbakning minsann!! Kroppen är smidigare nu och jag håller mig ifrån godiset på miltals avstånd!!
Innan midsommar ska jag även klämma in ett baspass spinning och sen blir det vila och roligheter i dagarna två!! Midsommar i Dalarna, antikmässa i Mora, vovvar, god mat, kanske lite kubb och framförallt mkt trevligt sällskap!!

Inga kommentarer: