tisdag, september 30, 2008

Jag behöver en vitamininjektion!

Med höstmörkret kommer tröttheten. Och dygnets 24 timmar räcker inte längre till. Det känns som att jag knappt hinner hem förrän det är dags att sova. All tid går åt till att packa upp och ner väskor, laga mat, äta, diska, göra rent kattlådor och plocka undan. Om jag kunde klara mig på att jobba halvtid så skulle jag inte tveka. Ett halvtidsjobb är vad jag behöver.
Mitt paket från Jotex har kommit idag och hör o häpna även Ellos!! (remember, beställningen jag gjorde i lördags?) Så det blir till att hämta paket ikväll och sen LÄSA. Ska sitta i en chatt mellan 19-20 så innan dess ska middagen stå på bordet och katterna vara matade.

Jag hittade en köpmannadisk i furi igår på Blocket, helt gratis!! Bortskänkes!! Precis en sån jag ville ha!! Men när jag ringde på den svarade ingen och sen blev jag borttryckt flera ggr. Jag lämnade ett meddelande om att jag var intresserad men när jag kollade annonsen på kvällen var den borta.
Fan. Nån annan hann före! Jakten går vidare.

Och på lördag SKA jag till IKEA!!! :)

Inga kommentarer: