onsdag, april 22, 2009

En ointressant onsdag

Är lite nere idag.
Tänker på allt jag borde göra och på det jag har fått gjort.

Irriterar mig på att folk inte orkar ställa ner disken i diskmaskinen och är fullkomligt less på att höra den ständiga ursäkten: "Jamen det är ju så folk är, det är bara att acceptera".

Är arg över att ha utfört ett ansvarsområde i snart ett år utan att vara berättigad till nån form av arvode medan mina medansvariga kan håva in minst 2000:-
Slutsats: Jag har lagt ner för gott. Hur det går kunde inte intressera mig mindre. Faktiskt.

Mitt nya körkort har kommit och jag måste planera in tid för att kunna hämta ut det. Hoppas mitt gamla körkort gäller som identitetshandling för det är det enda jag har.

Och nu sitter jag och mumsar chokladdoppade jordnötter för dom är helt galet goda!

Bara fyra timmar kvar på jobbet nu.

Inga kommentarer: