onsdag, april 05, 2006

Noia


Igår hade jag fått nog. Så jag gick o tränade. Körde ett baspass spinning och det gick skitbra. Orkade faktiskt trampa hela passet men jag tog det lugnt med slutspurten eftersom jag kände att kroppen inte riktigt hängde med. Ville inte riskera nåt dumt.......men vatten drack jag och jag mådde så jävla bra efteråt. Så avslappnad och fräsch på nåt sätt. Har fått en nytändning känns det som. Jag behövde nog bara vila upp mig helt enkelt och eftersom jag inte tänkte stanna upp självmant så tog kroppen till en förkylning och tvingade mig till sängs. Kanske lika bra det.
Har jobbat undan det mesta på jobbet nu, det låg en diger hög här när jag kom tillbaka i fredags.
Förra fredagen passade jag även på att gå och klippa mig. Har lite kortare nu och om jag skulle anstränga mig med mousse, hårfön o spray kan jag få en sk Madonna frisyr. Vet inte om det ger en klarare bild.
Har även shoppat lite kläder. Ett par militärgröna brallor på Indiska, en vit broderad, långärmad skjorta på Indiska, en svart kortärmad, broderad skjorta på Indiska, en virkad vit sjal på Indiska. En rosa top med puffärmar på H&M, en svart vårjacka på H&M, 2 balconette BH på Lindex. Var en sväng i centrum idag och hittade en snygg svart/vit randig topp på MQ för 250:-. Ska fundera innan jag köper........behöver även ett par vårdojjor........och mera pengar att shoppa för!!!!

Skolarbetet släpar efter så inåt h...e.
Jag har ingen inspiration alls men igår arbetade jag iaf på läxan till torsdag. Ett framsteg. Har fortfarande inte skrivit klart slutarbetet på senaste delkursen och på måndag måste jag lämna in ett PM om mitt projektarbete......och jag har fortfarande inte bestämt mig för vad jag ska skriva om. Fan.

Och så har jag fastnat för en norsk hip hop låt.........

Inga kommentarer: