fredag, april 07, 2006


Feel good Inc.

Jag har lite smått panik. På måndag ska mitt PM vara inlämnat och jag svävar fortfarande i ovisshet om hur jag ska lägga upp mitt arbete. Jag har iaf bestämt mig för att skriva om ortnamn på Åland men sen tar det slut. Jag har ingen frågeställning, inget problem som ska lösas. Jag kan bara kallt konstatera fakta att allt jag har är rena fakta från några biblioteksböcker jag har hittat. Inte mycket kött på benen alltså.
Så jag kapitulerade idag och ringde min lärare för att be om hjälp. Han visste först inte ens vem jag var. Wow. Vilket intryck jag måste ha gjort på lektionerna......suck.
Hur som helst så hade han inte tid med mig nu utan ska ringa tilbaka senare idag. Bra iofs för då hinner jag samla mig och rafsa ner några punkter och frågor på ett papper jag kan ha som stöd när jag pratar med honom sen. Till viss del får jag ju skylla mig själv eftersom jag inte lagt ner speciellt mycket arbete på det här men jag har faktiskt en bra anledning också, kontorsflytten i Norge som jag jobbat med i en dryg månad nu. En människa orkar bara upp till en viss gräns.
Men jag måste ta tag i det här nån gång och bevisa för mig själv att jag faktiskt kan. Så jäkla dum i huvet är jag bara inte.......hoppas jag. Känns bara just nu som att min lärare tycker det....

Inga kommentarer: