onsdag, juni 28, 2006

CSI....på riktigt.

En av mina grannar har legat död i sin lägenhet typ 2 veckor. Ingen har vetat nåt förrän igår kväll. Men lukten.....fy fan...LUKTEN...har vi andra fått stå ut med i över en vecka. Nog för att det alltid har luktat från den lägenheten men på sista tiden har det varit värre än vanligt. Nu vet vi ju varför. Polisen var dit igår och sen hämtades kroppen antar jag av en likbil eller nåt liknande. Dom höll på till sent inatt så jag har ingen aning om vad som hände sen......
Jag fick svara på några frågor som granne i samma trappuppgång och jag såg att polisen fotade "brottsplatsen". Om det handlar om naturlig död eller ett brott vet jag inte än.....men det lär väl komma fram.
Jag brände doftolja i köket igår kväll o försökte vädra ut lukten från trappen så mkt det bara gick.
Jag mådde så jäkla ILLA!! Hade ingen matlust men tvingade mig att äta nånting.
Imorse drog jag mig för att gå till bussen, var ju tvungen att passera dörren därnere. Men lukten var i stort sett borta nu.....för tillfället.

Just nu känns det inte speciellt lockande att åka hem......

Inga kommentarer: