tisdag, juni 27, 2006

Med lite is i magen så....

Men min mage är inte riktigt med just nu. Hade ställt in mig på en vegetarisk buffé till lunch igår men då hade matstället slutat med buffén för sommaren...jahapp. Så vi åkte till en annan restaurang och käkade nån typ av fet blandbuffé som sedan toppades med en kopp kaffe som lika gärna kunde kallas för raketbränsle. Min mage pallade inte trycket och jag trodde jag skulle kräkas i kaskader på e.m. Som tur var så gjorde jag inte det. När jag kom hem var jag trött och verkligen inte hungrig, eller jo, hungig var jag men ingenting lockade. Jag mådde bara illa av att se mat. Så jag tuggade i mig liite kyckling, lite paprika, 4 körsbärstomater och avslutade med ett glas ProViva mango. Aldrig mer tänker jag äta den där jäkla buffén....uäck!

Så idag skulle jag shoppa kjol och fick tag på absolut sista exemplaret. Naturligtvis var kombinationen småfeta, bleka ben och knallröd kjol inte den bästa så jag hängde snabbt tillbaka den och gick o fyndade skor istället, ett par svarta mockasiner med glitterdekor av någe slag.
Alltså, inte dom på bilden ovan. Dessa köpte jag för två år sen och jag älskar dom!! Ett impulsköp av det värsta slaget och det var det värt :)

Tänkte förresten testa att springa 8 km idag. Håll tummarna för att jag grejjar det!!

Inga kommentarer: