onsdag, augusti 23, 2006

Gäääääsp.

Idag är en sån där gråtråkig dag. Har ingen lust att jobba, har ingen lust med nånting. Mina skor är blöta efter att jag var ute på lunchen (det spöregnade) och jag kan inte direkt avgöra om jag är godissugen eller inte. Har tuggat frukt hela dagen nu men det saknas liksom nåt. Kaffe är uteslutet. Magen protesterar.
Måste skicka tillbaka kläder till H&M som inte passade, måste springa 5 km, måste hinna hem INNAN kl. 20,00 så att jag inte missar sista avsnittet av Miss Marple (ve o fasa!!), MÅSTE skriva färdigt min medeltida konst tenta och jag MÅSTE MÅSTE skriva färdigt mitt projektarbete!!!!

Dessutom har jag fortfarande inte bestämt mig, spanska eller franska......

Fan va jobbigt allt kan va ibland.

1 kommentar:

Linnéa sa...

betty är så söt tycker jag. har en anteckningsbok med samma bild..:) tänkte denna mappen kan pigga upp långa skoldagar..:)