måndag, augusti 21, 2006

Wohoo, it´s like Christmas!!

Det kom ett paket budat till oss från USA idag före lunch.
Det stod mitt namn på det och jag kunde inte erinra mig om att jag hade beställt nån typ av böcker eller material.......så jag öppnade och inuti fann jag ett stooort rött paket med vit rosett (ett sånt där riktigt Disney paket/kartong med lock...)...jag fattade verkligen INGENTING så jag kollade åter igen på adresslappen, jo, det stod faktiskt mitt namn. Jag tänkte att nån måste ha förväxlat mig med min chef som cokså heter Susanne men jag öppnade iaf för att kolla.......inuti lådan låg 12 ljus i olika färger (en för varje månad) och en ljushållare i glas. Så himla FINT!!!
Jag ropade på min chef som kom direkt och jag sa till honom att jag inte kunde fatta vem som skickat detta eller varför och att det troligen måste ha blivit något fel nånstans. Varför skulle jag få paket från vårt USA kontor?
Men han var helt säker på att det var rätt och så hittade jag ett litet kort fastklistrat på locket. Jag öppnade och där stod ett stort tack för hjälpen med workshops osv, osv........
Paketet var faktiskt till mig, på riktigt. Hela min dag lystes upp på en sekund! Fatta vad fint!

Så nånting rätt måste jag ha gjort ändå :)

2 kommentarer:

Linnéa sa...

jo du hade rätt, men jag tror faktiskt att det gått bättre om vi stått i anslutning till de övriga stånden. nu visste folk knappt vart vi var och man såg oss inte.. men jag gick ut högt och sänkte se vilket var min plan. nu vet jag tills nästa gång. ska kanske lyssna på dig lite emr då ox¨..:) kram

Linnéa sa...

vad kul med paket barasådär!