onsdag, oktober 25, 2006

All the way to Reno....

Spinning igår, baspass. Gick faktiskt bättre än vad jag troddde men mkt flås blev det och jag orkade banne mig inte köra position 2 och 3 lika länge som jag vanligtvis orkar. Men jag kan inte begära underverk efter 2 veckors uppehåll i träningen liksom.......
Så ikväll blir det medelpass........bara jag trampar hela tiden ut så är jag nöjd :)
Lön idag, ÄNTLIGEN, var faktiskt ganska pank, 20:- på kontot. Så idag blev det räkmacka ute, sen till frissan och klippa luggen, till Indiska o köpte en söt kofta och så en ny bok att läsa på bussen. Imorse läste jag nämligen klart Fördömd av Johanne Hildebrandt. Skitbra bok! Rekommenderas varmt!
Har äntligen fått arslet ur vagnen och beställt bredband hem, modem funkar bara inte längre....

och ikväll är det ett nytt svanitt av Det Okända......här ska laddas med thé och macka!! :)

Inga kommentarer: