torsdag, oktober 26, 2006

It´s the end of the world as we know it...

Dom säger att det är väääärsta stormen på väg hit ikväll. Vi får väl se. Hur som helst så gör det inte mig nåt om jag inte kan ta mig till jobbet imorrn. Ligger hellre kvar i sängen med en bra bok och en kopp thé, om inte strömmen har gått förstås för då blir det problematiskt att fixa thé.....
Hur som helst så tog jag bilen till jobbet imorse. Det innebär att jag slipper stressa till bussen när jag slutar strax och dessutom slipper jag stå vid Danderyd och frysa medan jag väntar på Rimbo bussen. Så nu tänkte jag istället ta en sväng i centrum, kanske kolla på skor eller nåt och sen bila hemåt. Har ingen kurs ikväll, den blev inställd då läraren skulle ut på resa. Skönt det för jag vill hem och läsa istället :)
För övrigt så är det mesta stabilt just nu.

Det kanske är lugnet före stormen....

1 kommentar:

Linnéa sa...

julen börjar närma sig.. du håller väl på att bearbeta oa så ni kommer?