onsdag, februari 21, 2007

It´s a mad world

Vaknade imorse med riktigt svullen hals. Funderade en stund på att stanna hemma men släpade mig sen ur sängen och ställde mig i duschen, åt frukost och märkte att halsen faktiskt kändes bättre. Så jag åkte till jobbet och efter en kaffe så känns nu halsen helt ok. Svullnaden har lagt sig..........för tillfället. Bokar nog av träningen ikväll för säkerhets skull. Det är fucking jäkla -15 ute idag och jag vill inget hellre än att ligga kvar under täcket och glo på TV. Men ska man äta måste man jobba.

Så den stora frågan idag. Ska jag köpa fleecetröjan på Intersport eller inte?

3 kommentarer:

Linnéa sa...

klart du ska köpa fleecetröjan, fleece är alltid fleece! :)

jag har oxå ont i halsen..:/

Mayumi sa...

:) Ok, men ska jag ta en rosa, svart eller vit/brun......så många val.... :)
Jäkla piss det här med förkylningar. Just när man känner sig som mest peppad att träna så kommer den som ett brev på posten.....men mitt halsonda är nästintill borta nu :)

Linnéa sa...

en rosa såklart..:)

här snöar det och blåser.. uppmuntrande..:/ men jag borde sitta inne och plugga i vilket fall så...)