tisdag, februari 20, 2007

På västfronten intet nytt...

Mina nya träningskläder är på väg från Ellos nu *wohooo*. Jag var tvungen att sy fast hålet i grenen på mina nuvarande träningsbrallor i fredags så nu är det nog inte långt kvar för dom. Men dom måste hålla tills jag får de nya :) Igår var jag en sväng till Intersport och kollade på löparskor. Runt 1000:- får jag räkna med att lägga ut men bara jag slipper springa i obekväma dojjor och att mitt knä inte tar skada så är jag nöjd. Är lite sugen på att köpa ett par redan nu. Ska vänta till lönen kommer på fredag så får vi välan se :)
Igår gick vi igenom planetsystemet, planet efter planet. Mkt intressant och spännande att få se bilder tagna av dessa kolosser både från rymden och på vissa även från ytan. Läraren släckte ner i hela salen och det var riktigt mysigt att sitta där men varm kopp citronthé och min varma stickade halsduk virad runt mig och titta på alla fina planetbilder. Slapp även stressa till tunnelbanan vilket var ett stort plus. Mindre kul var att busschauffören på vägen hem släckte ner hela bussen så det inte gick att läsa. Jag brukar alltid försöka läsa ikapp det senaste kapitlet på hemvägen men igår fick det bli musik....Shamen-Axis Mutatis. Funkade det också :)

Ska alldeles strax stänga ner och åka hem. Spinning som vanligt ikväll och sen hem och kolla på Det Okända. Matteplugg efter det och sen godnatt :)

En helt vanlig dag i mitt helt vanliga liv.

Inga kommentarer: