torsdag, april 12, 2007

Förberedelser

Imorrn bär det av till London :) Jag var o tittade på en resväska idag men kunde inte bestämma mig så jag får väl ta min gamla vanliga utslitna väska istället. Behöver få tag på en vettig Londonkarta också....och växla pengar.......allt i sista sekund. Ja, ja, det blir nog bra i slutändan.

Har tappat gnistan lite faktiskt. Jag vet att solen och våren borde vid det här laget ha piggat upp mig men det känns som att nånting saknas. Varje dag kliver jag upp, äter frukost, klär på mig och åker till jobbet. Samma uppgifter på jobbet dag efter dag och sen hem, träna, äta, läsa och sova. Jag försöker klämma in lite kuliga aktiviteter här och var och visst det känns bra för stunden men hela tiden finns det ett tomt hål inom mig som på nåt sätt måste fyllas men jag vet inte med vad. Missförstå mig inte heller, jag är tacksam över att ha tak över huvudet, mat på bordet och ett arbete att gå till........bara jag slapp alla tankar och måsten som hela tiden snurrar i huvet.

Så jag hoppas att helgens resa kan ge mig en nytändning och fylla mig med inspiration igen. Jag vill inte ge upp allt för att apatiskt krypa ihop i ett hörn men så långt kommer jag aldrig låta det gå.

Jävla skit också.

Inga kommentarer: