fredag, april 13, 2007

Miljoner saker att göra!

Fixa, plocka, packa, diska, städa, ringa, checka, bläddra, leta.......suck. Jag höll igång hela kvällen igår. Bokade av träningen, tre dagars spinning på raken fick räcka tyckte både jag och min kropp och jag åkte istället raka vägen hem för att steka pankisar. Efter maten tog jag hand om berget med disk och sen ringde jag brorsan för att stämma av allt innan resan. Han kommer till Sverige för att ta hand om katten och annat diverse när jag är borta. Sen ner till källaren för att hämta resväskan, packa, kolla pass, biljetter mm. Betala räkningar och ett sista desperat försök att plugga inför uppgiften som ska lämnas in på måndag (hur i hela friden ska jag klara det???). Jag kom i säng vid 23,30 och släckte lampan prick 00,00. Varvade ner med boken Damernas Detektivbyrå som visade sig vara en riktig pärla. Imorse kände jag mig dock inte som en pärla. Trött, sliten och seg kämpade jag mig upp. Tog det ganska lugnt, försökte att inte stressa. Åt frukost och packade ner det sista och åkte sen till jobbet. Ska träffa Jocke kl. 12 för att äta lunch och sen bär det av. Två dagar räcker gott och väl. Jag behöver komma bort, få se nåt annat och göra kul saker. Lite nervös är jag dock inför att återse London igen. Det är nog 10 år sen jag var där sist och det är inte samma stad idag som det var då. Mkt vatten har runnit under broarna sen dess. Men bara vädret är fint så ska väl resten ordna sig hoppas jag.

Wish us luck och vi ses på måndag :)
Ta!

1 kommentar:

Linnéa sa...

har du haft en bra helg? var det fint väder i london? åkte du med Oa?