onsdag, maj 30, 2007

RIP

Igår kaste jag ut min gamla soffa. 8 år har den tjänat mig. Den var fläckig, nedsutten och sönderklöst av katten. Till slut fick jag nog. Men det var vemodigt att kasta den. Ångrade mig faktiskt lite när vi bar ut den men jag har beställt en ny så jag måste bereda plats. Eftersom det tar några veckor innan den nya soffan kommer blir jag tvungen att leva med ett liten två sits soffa tillsvidare, men det funkar. Det är sommar nu och man ska ju hellre vara ute då än sitta framför TV´n :)
Och hur ser den nya ut då?
Jo.....så här....fast utan schäslong dårå.. :)





Jo.....


2 kommentarer:

Linnéa sa...

ååå jag blir så avis!!!!! vill oxå ha typ en sån soffa, hatar kalles..:/

Mayumi sa...

*haha* Ja, jag lovar, den där soffan är himla skön att sitta i.
Vi köpte också en separat schäslong i en annan modell och med lila tyg. Dunkuddar och helt gudomlig att ligga/sitta i. Det kommer bli slagsmål mellan Jocke o mig på helgerna om vem som ska få sitta i den :)