onsdag, juni 27, 2007

Inte blir det lättare med åren....

Regnet verkligen VRÄKER ner här nu. Hela dan har det hållit på. Men mig gör det inget eftersom jag har min egna lilla vilokväll med surf, TV och bok :)
Hur som helst. Gymmade igår igen. Börjar gilla det mer och mer nu. Kunde i stort öka på antal reps på de flesta maskiner utom en. Det är arm/bröst styrkan som är lite klen fortfarande. Fast å andra sidan så är det inte meningen att jag ska bära på alltför mkt muskler när jag löptränar.
Jag har ju känt hur muskelstyrkan har ökat sista veckorna (trots nederlaget efter midsommar). Det behövs verkligen hårdträning nu och jag måste verkligen skärpa till mig med intervallträningen. Fy på mig. Har varit lat o slarvat mest för att den är så himla jobbig. Men det är ju det som är meningen.......
Kul också att se att mitt namn kommit upp på listan över anmälda till tjejmilen. NU är det definitivt. NU gäller det.

Och som grädde på moset så ringde dom från MIO idag och sa att min soffa och fåtölj är färdiga för leverans. Dom kommer imorrn före lunch *wohoooooo* ÄNTLIGEN!!!!

Inga kommentarer: