onsdag, juni 13, 2007

Tjejmilen nästa

Nu lägger jag i en högre växel. Har löptränat lite smått sen i våras och faktiskt sprungit milen några gånger hemma på olika banor. Igår gick jag på en gyminstruktion och fick en fantastiskt bra genomgång och coachning. Nu ska det tränas ben, ben, ben, rygg, mage och bröst. Jag har även fått jättebra tips hur jag ska lägga upp min träning och lite kostråd.
Ska börja med intervallträning nu också. Löpträning 3 ggr/vecka, spinning 1 gång/vecka och gym 1 gång/vecka. Jag SKA banne mig förbättra min löptid på milen!
Men utfallsträningen tog nästan knäcken på mig igår!!!!! Är lite öm i kroppen idag men jag trodde faktiskt det skulle vara värre. Dessutom fick jag beröm över hur pass mkt jag orkade med vikterna igår. Känns bra!!!
Så snart kan man titulera sig Smala Sussie :)

Inga kommentarer: