fredag, juni 08, 2007

Vad jag gillar allra mest.

Just nu skulle jag nästan ge vad som helst för att få åka till Japan.
Med mig på resan vill jag ha min kusin Jennie, Jocke och Linnéa. Jag vill vandra runt i Tokyo, shoppa roliga kläder och äta sushi tills jag spricker. Jag vill åka tåg genom landet, uppleva kulturen och det maffiga landskapet och hanka mig fram på knagglig japanska.
Men istället stå man här på ett kontor i Stockholm med en ny arbetsdag framför sig.

Men ok, om jag nångång mot all förmodan skulle vinna massor av pengar så lovar jag att bjuda gänget på resan. För jag vill verkligen åka med just er guys.

Sayonara!

2 kommentarer:

Linnéa sa...

jag följer LÄTT med! kan vi inte åka på något japanskt spa oxå?
och få vackra japanska kläder uppsydda?
ååå...
men först kättbo! ;)

Mayumi sa...

Jo, spa funkar fint :) Eller ett typiskt japanskt badhus....det kan vara en upplevelse utöver det vanliga det :)