fredag, augusti 10, 2007

Being boring.....again.

Guuuuuuuuuuuuud, så tråååååkigt. Inte en människa på jobbet förutom jag. Ute öser regnet ner och telefonen är totalt död. Den enda som har ringt idag är min kusin. Det blir ett tidigt avslut på den här arbetsdagen utan tvekan. Jennie ville gå till Lasse i parken idag för att kolla in Cookies and beans men men det här vädret så vetetusan om man vill gå dit. Det kommer ju fler tillfällen.
Körde lite gymträning igår mest ben och en maskin för ryggmuskulaturen. Direkt efter så hakade jag på ett medelpass spinning vilket var superskönt. Svetten rann i floder, dels för att det var så jävla KVAVT igår och dels för att jag hade bestämt mig för att kräma på ordentligt. Jag orkade i stort sett att följa alla moment hela passet. Victory! Efteråt var jag vrålhungrig. Behöver jag säga att jag somnade gott vid 23 tiden?


But what to do????? Fikarast om 30 minuter.......

Inga kommentarer: