torsdag, augusti 23, 2007

Med nerverna utanpå

Nu e jag lite nervös inför söndagen. Löpträningen denna vecka har gått som en dans. Benen har orkat alla distanser jag gett mig ut för att nöta men kommer det gå lika bra på söndag? Ikväll blir det lätt träning, antingen gym eller spinning och sen vila fredag. På lördag tänkte jag klämma en sista distans, 3 km i lugn takt. Kolhydratladdningen intensifieras. Det blir spaghetti med köttfärssås till middag på fredag :)
Igår var jag med Carro till Norrtälje och hämtade nya fina tröjor på Friskis. Jag blev jätteglad när jag såg att det fanns en vit långärmad tröja som jag spanat in på en spinningledare tidigare i våras och slog till på den. Den kommer värma fint i vinter när jag ska jobba i repan :)
För övrigt så var det sista avsnittet av Poirot igår kväll...*snyft*. Nu är det bara nåt avsnitt kvar av Morden i midsummer o sen är alla sommardeckare slut för i år.........jag får helt enkelt vända mig till böckerna istället för att kunna njuta vidare. Måste helt enkelt köpa mig fler Agatha Christie deckare!!!

Har även funderat på att gå med i en bokklubb i höst.
Jag kan inte leva utan böcker helt enkelt.

Inga kommentarer: