onsdag, november 07, 2007

Looking back in the mirror

Satt en stund och läste igenom gamla blogginlägg från förra året. Känns om att man läser om någon annans liv. Skumt. Men det måste ju betyda att man själv har utvecklats, vuxit lite och förändrats en smula, eller? Jag menar, när jag inte ens känner igenom mig själv i det jag själv har skrivit.........nuff filosoferat.

Träningen accelererar. Kör typ 2 pass/dag nu. Gym, spinning, jympa och annat kul. Borde verkligen löpträna också men jag har inte kläder för det just nu. Hittade visserligen en sjysst löparoverall (Adidas) på Stadium för 700:- igår men jag har faktiskt inte råd. :(
Men de 2,1 milen på Åland marathon nästa år lockar mer och mer.............för att inte tala om tjejmilen. Måste ta och anmäla mig snart så att jag har en morot till att jobba mot!! Jag vet ju att jag klarar att springa milen, nu handlar det bara om att förbättra tiden.

Hade förresten ett samtal med en engelsman idag. Ska börja jobba med honom inom kort vilket kan bli najs. Behöver snygga på min engelska nu. Den blir ju riktigt jäkla kass när man inte använder språket varje dag.

Om jag nu bara kunde få arslet ur vagnen och fortsätta läsa japanskan också.....

Inga kommentarer: