fredag, mars 28, 2008

One of those days....again....

Hur less kan man bli egentligen?? Jag vill inte se en snöflinga till nu eller se att termometern står på minus varenda morgon man kliver upp. Kylan nästlar sig in i min kropp och jag känner mig bara olustig, kall och rastlös. Jag tror att jag just nu har nått min absoluta botten när det gäller det mesta. Eller kan det bli värre?
Koncentration är ett minne blott, likaså ett bra humör. Jag vill inte vakna en dag till och känna att allting bara är trist, grått och meningslöst. Ska jag byta jobb? flytta? skaffa en ny hobby? Kanske skulle börja med att skaffa mig ett bättre självförtroende........

Håret ser ut som ett skatbo, inga kläder sitter snyggt på mig, är less på att bära vinterkläder och tjocka tröjor men så länge kylan och snön är här så har jag inget val.
Trivs inte hemma längre. Känns meningslöst att städa eftersom det stökigt igen efter en timme. Orkar inte plocka skit efter andra, har ingen lust att laga mat.

Just nu är allt verkligen bara skit.

Inga kommentarer: