tisdag, mars 25, 2008




Payday is funday!!

ÄNTLIGEN en ljusning i ekonomin och livet i allmänhet!! :) Har betalat alla räkningar och nu snart blir jag av med ett par dryga avbetalningar. Jag ser ljuset!! Fick dessutom en slant över och en del ska stoppas undan och sparas. För övrigt shoppade jag lite nya träningskläder idag, två toppar för 199:- en rosa och en svart och ett par pants att springa i eller kanske yoga eller annat kul. Supersköna och lätta att bära! Provade ett par löparbrallor men mina elefantben funkar inte i såna tajta saker......
Nu behöver jag strumpor, trosor och ett tidtagarur till kursen nästa vecka.
Dessutom.......den riktigt roliga presenten idag........
.......den 7 september ska vi se R.E.M på Stockholms Stadion!!!!!!!!!!!
WOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! Jag funderade i stort sett hela dagen fram och tillbaka. Jag har pengar men vill inte spendera allt nu när jag äntligen fått ordning. Men jag kom fram till att om jag inte köper biljetter så kommer jag ångra mig bittert. Jag VILL se R.E.M!! Så nu har jag verkligen nåt att se fram emot ;) ....och med tanke att jag inte har råd med ngn USA resa i år så är detta "the next best thing".
Har precis kommit hem från ett baspass spinning. Trampade på ordentligt och tog i så svetten sprutade. Imorrn, vila och skola! Längtar redan!
Nu ska jag sussa!!
Goodnight!


Inga kommentarer: