tisdag, mars 18, 2008

Våren, vart tog du vägen?

Vaknade till ett vintervitt, slaskigt landskap. Vad är poängen med snö nu? Påsken ska vara fylld av påskliljor, kycklingar och ägg, grönt gräs och sol......
Kroppen och knoppen är dock mkt piggare den här veckan. Mia och jag kör "Happy colour week" på jobbet vilket innebär att vi bara kan ha på oss färgglada kläder. Enbart svart eller grått är bannlyst. Insåg idag att redan dag två sprang på ett problem, nästan hela min vintergarderob består av svarta och gråa kläder. Dags att tänka om! (tur att det är en kort vecka!)

Igår kväll började jag läsa en bok om buddhismen när jag gick o la mig. Det var några år sedan jag studerade religionshistoria så det var riktigt intressant att uppdatera mina gamla kunskaper. Det är pinsamt hur mkt man har glömt!! Dags att börja om igen....

Spinning ikväll igen, jag laddar med vatten och nötter!!

Dagens låt: Dare-Gorillaz

Inga kommentarer: