måndag, maj 26, 2008

Jag förstår inte meningen

Idag blev jag tipsad om att köpa ett superfint torp för ett jättebra pris.
Varför, VARFÖR får jag såna tips när jag ändå inte har ngn möjlighet att köpa?????

Vad är meningen med att skänka mig ett gyllene erbjudande, vifta med det framför ögonen på mig när det är så uppenbart att jag aldrig kommer kunna ta det????

Varför envisas livet och min omgivning med att ALLTID komma med negativa vibbar och kommentarer?????
Jag VILL vara positiv men trampas ner. Gång på gång.

Jag HATAR det.

Bara att inse, jag är en 35 årig failure................inget att ha med andra ord.

2 kommentarer:

Linnéa sa...

SKIT i vad andra säger! herregud, vill man ha nåt måste man satsa! hade det inte vart för den inställningen hade jag aldrig suttit i mitt hus just nu. kalle var jätterädd för detta steget men jag kämpade på och se så bra det blev! du fixar det, det vet jag. man måste våga chansa för att vinna!

Mayumi sa...

Det kanske ordnar sig iaf......morsan är intresserad så jag kanske köper torpet tillsammans med henne.....vi ska på visning nästa söndag :)
Torpet är från 1800 och fraktat ner till Uppland från Dalarna :) Falurött, blå fönster och ren snickarglädje, ett härbre på gården också från Dalarna och en stor tomt med bär och blommor :) Håll tummarna!!