torsdag, december 04, 2008

En fin presang till mig

Alltså, jag har gått in och ut i affärer i flera dagar nu för att hitta en topp eller tunika att ha på mig på julfesten/julafton. Det finns inget jag vill ha.
Jo, den där broderade blusen från Odd Molly för 1499:- vill jag ha.......eller den där fina broderade blusen från Bondelid för endast 699:-.

Idag fick jag nog. Jag fyller 35 om ett par veckor. Klart att jag ska köpa mig en fin present.
Nej, det blev inte Odd Molly, men däremot en superfin tunika märke Bondelid. Blå/grå nyans, folkoreinspirerad och passar fint till kanske röda strumpbyxor eller tomtegrå för den delen.
Jag bjöd mig själv på 699:-.
Det svider i plånboken men de flesta julklapparna är redan inhandlade och klara för i år och alla räkningar är betalda.
Jag tar mig råd :)

Jag kommer se ut som Lilla My på julafton, bara så ni vet :)

Inga kommentarer: