måndag, februari 09, 2009

Hjälplös och orkeslös

Tiger är fortfarande kvar på sjukhuset. Han fick feber i lördags och har det fortfarande. Det är en infektion i operationssåret som spökar. Det är svullet och ömt. Jag hade hoppats på att få hem honom i lördags, sen igår och sen idag. Men icke.

Fan, för varje dag som går blir jag mer och mer förtvivlad. Han hade ju inte feber innan operationen..........och nu ska dom kolla levervärderna på honom igen.

Jag fattar ingenting. Ena dan är han bättre, nästa dag inte, så blir han bättre, nästa dag inte.

Kan dom inte bara se till att han blir frisk nu så jag kan hämta hem honom. Jag orkar inte mer snart. Ont i magen varje dag. Ingen matlust.

2 kommentarer:

Linnéa sa...

de bara måste få honom frisk nu!!! tur att han 'r katt för ofta har de mest kunskap om katter och hundar. kaniner är de ofta inte alls bra på om det inte är nån som är expert. jag tror han fejkar för tat han vill ligga och bli ompysslad hela dagarna..:) Jag fortsätter hålla mina tummar! kram

Mayumi sa...

Tack! All den här jävla väntan o ovissheten gör mig illamående. Just nu är min tillvaro helt fucked up.