onsdag, februari 25, 2009

Steg 1

Det har varit några omtumlande dagar men med kloka råd och mycket prat med nära o kära så känns det som att det finns en plan nu. En plan att arbeta med för att komma närmare målet.

Nu öppnar jag ett sparkonto som får symbolisera en ny era i mitt liv. Ett kliv in i vuxenvärlden med allt vad det innebär.

Huvudet snurrar fortfarande av tankar och jag vet att jag inte kan eller orkar att ansvara för allt själv men jag ska iaf kämpa för det som känns rätt och för det som är bra för mig.

Jag är frisk, katterna är friska, jag har världens underbaraste nära och kära och jag har ett jobb. Med en gnutta sunt förnuft till så klarar jag det och när vi flyttar ihop så har vi nått delmål ett!

Jag menar, hur svårt kan det vara egentligen?

2 kommentarer:

Linnéa sa...

inte alls, bara man jobbar tillsammans! :)

MarathonMia sa...

Lätt som en plätt. Du grejar det här tjejen. Du och J får forma er tvåsamhet precis som ni vill och behagar - Var lite crazy och annorlunda! se till att fira lite på vägen. Kram