tisdag, mars 17, 2009

Atjooo!!

Nej, nu får det banne mig räcka! Imorse vaknade jag och var en aningens snorig och nu började halsen att svullna och det pirrar så där obehagligt i kroppen så som det alltid gör när det är nåt skit på gång....som typ förkylning. Jag hade hoppats på att hålla mig frisk tills imorrn kväll iaf så att jag hinner leda joggingpasset. Hoppas, hoppas att det går!
Tigers sår ser precis likadant ut som tidigare. Ingen bättring där inte. Suck.
Positivt är iaf att han verkar vara pigg och är på benen. Han verkar inte besväras så mycket av såret. Men tänk om det är mördarbakterier.......... :(

Jag vet att man ska försöka tänka positivt men det blir svårare och svårare för varje motgång som kommer. Det blir liksom ingen ljusning i det hela. Jävla skit.

Men ok, jag gör ett försök att tänka positivt:

I sommar ska båda missar vara friska och krya. Det blir en varm och solig sommar med många jordgubbar, mycket spring i benen och en härlig semester. Grill, loppisar och en massa kul utflykter!!!

Inga kommentarer: