onsdag, mars 11, 2009

Logiskt?

Först gör man sig av med en massa folk utan att ha koll på konsekvenserna och SEN börjar man fundera på hur man ska lösa situationen.
Jag tror jag blir galen.
Men jag är väl glad över att jag har jobbet kvar iaf.

Snön fortsätter att falla. Det är kallt ute och det blåser. Och nej, jag tycker inte det är kul med vinter längre. Och ja, jag är bitter idag.

Och min mage har totalt kajkat ihop. Nu är det verkligen illa. Måste ringa vårdcentralen snart och få ordning på det här. Just nu håller jag mig på ytan tack vare ProViva dryck. Jag fattar inte varför jag ska råka ut för allt skit.

Nä, usch, det är verkligen ingen bra dag idag. Jag hoppas det blir bättre imorgon!

1 kommentar:

MarathonMia sa...

Imorgon blir det bättre. Imorgon blir det en bra dag. Imorgon blir en toppendag!