måndag, september 28, 2009

Felplacerad?

Jag fattar inte riktigt meningen med mitt liv. Vad gör jag här? Jag kan inte bidra med något vettigt till samhället eftersom alla redan följer en viss bestämd mall som jag uppenbarligen har totalt missat och inte förstår ett dugg av nu.
Jag har ingen yrkesutbildning pga att jag fortfarande inte vet vad jag vill bli när jag blir stor och någon stor forskare kommer jag aldrig bli. Har inte tillräckligt med tålamod för det.

Det känns mest som att jag bara lallar runt här, flyter med som nån sorts slagg som fastnat i strömmen.

Jag tror fan inte att jag nånsin vet hur man blir vuxen.

2 kommentarer:

Linnéa sa...

kan man inte bara få lalla omkring och slippa bli vuxen? jag är itne heller vuxen fast jag har utbildning, barn, hus och bil.....

Mayumi sa...

Vill man så får man men jag ser ingen mening med det längre. Ser ingen mening med det mesta nuförtiden. Gör bara det jag måste. Sen, inget mer.