lördag, oktober 03, 2009

Slut i rutan

Jag har valt att inte fortsätta skriva den här bloggen ett tag framöver.

Mitt huvud snurrar med alltför många tankar och nätet är inte det rätta forumet att vädra dessa.

Min ryggsäck jag bär på är tung. Jag har kämpat i många år för att göra den lättare att bära, vissa perioder har det gått bra men andra perioder går det sämre.

Just nu är en sämre period.

Jag söker inte medömkan, empati eller att nån ska tycka synd om mig.

Jag söker ett andningshål, ett utlopp för mina känslor, tankar och funderingar och det kan inte en blogg ge mig.

Om det är någon som har tagit illa upp eller blivit förbannad över det jag skrivit så tänker jag inte ta ansvar för det. Det jag skrivit är vad jag har känt. Allt har handlat om mig och bara mig.
Jag står för det. Att läsa min blogg har varit helt frivilligt.

Och en dag kanske jag berättar om det som tynger mest. Men inte idag. Jag tror inte att någon är redo för det.
Men en sak vet jag iaf.

Jag har en lång väg att vandra just nu.

Inga kommentarer: