onsdag, mars 01, 2006

Choklad är billigare än terapi, och man behöver inte beställa tid.....


Jag har ett enormt chokladsug men jag kämpar tappert emot. Ingen choklad förrän på fredag är det bestämt!! Igår tog jag det lite lugnare på träningen. Drog inte på alltför hårt motstånd och försökte hänga med i alla moment. Resultatet blev att jag inte blev lika slut i kroppen som vanligt vilket var skönt i sig men det kändes samtidigt som om jag inte kämpat så hårt som jag borde ha och att jag hade krafter kvar. Ikväll ska det bli ändring på det. Kör ett medelpass kl. 19,30 så då tar jag i med de sista krafterna jag har kvar :)
Och eftersom det är onsdag idag så är det min TV kväll.
Det okända (brukar iofs missa det o kolla på reprisen på lördagarna)
Most Haunted (spökhus i England)
Svenska dialektmysterier (kul o informativt om vårt svenska språk)
A Haunting (rysliga berättelser och övernaturliga fenomen)
Skenet bedrar (den underbara Hyacinth!!)

Det är alltid lika skönt att få komma hem efter en hård träning, duscha, krypa i pyjamasen, fixa käk och slänga sig i soffan o bara njuta. Man känner sig fräsch i kroppen, pigg i knoppen och så där lagom avslappnad.
Jag kämpar vidare.....

Inga kommentarer: