torsdag, mars 02, 2006

Ta tjuren vid hornen!!

Jag mår så mkt bättre nu. Har lugnat ner mig och samlat mina tankar. Jag följer mina regler som jag spikat upp och igår på träningen tog jag i så svetten sprutade och benen kändes som darrande asplöv. Jag börjar dock känna lite smått panik inför slutuppgiften. Tiden går och jag får inget gjort. Jag har bläddrat lite igenom materialet men jag har dessvärre inte börjat skriva än. Fan. Och varje kväll är det nånting. Skola, träning, träning, skola........men jag vill inte ändra mönstret. För övrigt så händer inget spännande i mitt liv just nu. Kanske det som är problemet. Jag behöver nåt att se fram emot inom den närmsta framtiden. Till helgen blir det samma gamla vanliga, städa, tvätta, plugga, slappa och så ska jag fixa bilen är det tänkt. På jobbet samma lika, "överklassklicken" strosar runt i sin lilla fantasivärld, psykot härjar vidare och vi andra försöker leva med det så gott det går.
Igår fick jag äntligen min "Ät mer gröt" tee!!! Jättefin :)

Längtar hem, vill ta ett varmt bad, koka en kopp thé, måla naglarna, glo på Oprah show och hasa runt i mina ulltofflor. Käka makaroner och korv till middag, sladdra i telefon en timme, glo lite mer på TV och till slut somna i soffan framför en b-action rulle från 80-talet.

Men mest av allt vill jag klippa håret.

Inga kommentarer: