onsdag, april 26, 2006

Don´t let the fruit rot under the tree.

I måndags flög jag till Oslo igen för fjärde gången. Börjar bli en tradition det här nu :) Vi landade vid 10 tiden så vi tog några timmars shopping på Karl Johan. Det första jag såg var Indiska så det var ju bara givet att ta en titt därinne ;) Vi promenerade ner till Akers Brygge och kollade affärer på vägen, sen käkade vi lunch på Burger King. 90:- betalade jag för ett helt jävla vanligt whopper cheese meal!!! Norge ÄR dyrt! Sen drog vi till till kontoret i Lysaker och det var jättekul att få träffa Mette och de andra igen :) Alla vi som varit inblandade i flytten på nåt sätt var där och så vår chef och regionschefen. Christen hade ordnat en supergod spansk tapas buffé och massor av champagne, vin och öl :) Vi skålade och mumsade länge :) Mette och jag pratade om att resa til London senare i höst och kolla på nån musikal och shoppa. Det vore så himla kul om det blev av!! Vi träffas ju alldeles för sällan! Så där stod vi och babblade på i några timmar och hade jättekul. Christen pratade också på som vanligt och jag måste säga att det inte är ofta som man skrattar så mkt som jag gjorde då på kontoret :) 19,30 var vi tvugna att åka til flyget och jag hann shoppa lite choklad innan vi skulle på planet hem. Jag var hemma kl. 23 men somnade inte förrän kl. 00,00. Dödstrött och hela dan igår var en pina. Jag gick som en zombie.....fick nånting gjort på jobbet iaf och sen drog jag inte till stan och shoppade med morsan på Indiska (igen!) innan jag åkte hem.
Längtar till helgen nu och vill ha tid över för att göra klart mina skolarbeten........

Och om 2 veckor åker jag till Wien :)

Inga kommentarer: