fredag, april 28, 2006


Oh, the pain!

Fredag, det regnar och jag har en jävla mensvärk. Men jag är på bra humör. Igår lämnade jag in alla hemuppgifter för delkurs 4, i helgen ska jag färdigställa slutuppgiften för delkurs 3 och börja på slutuppgiften för slutkurs 4. Här går det undan! Efter lektionen igår hade jag lite tid över innan bussen gick så jag strosade runt på bibblan på skolan o hittade en intressant bok om Psykologi. Jag har ju alltid varit intresserad av hur människan fungerar och samverkar mellan varandra och sin omgivning. Det är ju en del av mitt intresse för historia och folklivsforskning och nu har jag lånat hem 2 psykologiböcker. Självklart hinner jag inte läsa dom nu men jag tänkte bläddra lite i dom och sen låna hem dom över sommaren och läsa lite då av eget intresse.

Tog bilen till jobbet idag, första gången på ett halvår typ. Hade tänkt åka till IKEA på lunchen igen och köpa nya utemöbler till balkongen. Brorsan ska ta mina gamla möbler så nu ska det minsann bli lite ordning och reda! Ska köpa lite blommor och ljushållare och inreda min balkong under maj/juni så att jag sitta o njuta i juli :) Dessutom vann jag en av Linnéas auktioner på nätet så snart får jag även hem ett par finfina gardiner som ska hängas upp i sovrummet hade jag tänkt :) Jag är redo för våren/sommaren!!

Sen var det det där med kläder. Jag har blivit helt klädgalen!! Jag hittar så mkt fint hela tiden men nu måste jag hejda mig. MÅSTE SPARA PENGAR!!!

Men mest av allt vill jag lägga till Mayumi som mellannamn........

2 kommentarer:

Linnéa sa...

jag ska flytta tvärs över gatan, hem till kalle..:)

Linnéa sa...

tackar..:) jag är jätteglad för detta, känns hur bra som helst! men jag ska hyra ut min lägenhet i andra hand till en början. inte för jag tror att det inte kommer funka, men ändå.. liten trygghet. så håll utkik på tradera, jag kommer sälja massor av saker!