fredag, april 21, 2006


Keep the fighting spirit alive

Jennie och jag kom idag på en alldeles brilliant idé! Vi tänkte åka ner till Rom i augusti och kolla på Madonna konserten :) Så jag ringde till Millan i Rom o frågade om ville med och om vi kunde bo hos henne vilket var helt OK. Så hon ska nu se om det går att få tag på tickets och är dom inte alltför dyra så kör vi! 1000:- kan jag tänka mig att lägga. Flygbiljetter hittade vi på ryaniar för 1200:- så jag är redo!

Nu håller vi bara tummarna för att det finns biljetter kvar!!!

1 kommentar:

Linnéa sa...

tackar så mycket..:) det ska bli så himla kul! visningen blir i höst nån gång, jag längtar!!!

jag har ingen av de låtarna tyvärr och jag får inte rätt på mitt dc..:( men kan du skicka över nåt kul vore det skitbra! på mail eller?

tufft att du ska åka på konsert i rom! det är så bra att känna folk som bor i andra länder, allt blir så mycket billigare då.

skitbra text, I love it!