torsdag, april 13, 2006


No more monkey business!!!

Skärtorsdag idag och det betydet halvdag på jobbet :) Står vid mitt bord just nu och lyssnar på Timbuktu och letar flygresor åt chefen. Idag är stora godisdagen!! Ska köpa mig ett ägg lite senare o proppa det med GODIS!! :) Slutar kl. 13,00 och ska på bio med Jocke sen. Vi hade tänkt se Ice Age 2 och efter det blir det några bärs i glada vänners lag på en pub inne i stan.
Är på så himla bra humör idag, troligtvis för att det är påsklov nu. Är motiverad till att plugga och läsa mkt men det återstår att se hur mkt av det som blir gjort. Hade tänkt försöka ta en joggingtur också om vädret tillåter. Det börjar bli dags att damma av dojjorna nu och börja träna. Snart är vårterminen på spinningen slut och det blir färre pass att välja mellan. Jag vägrar sluta med träninge dock så löpning är det perfekta alternativet.
Jag börjar med och mer inse att vi faktiskt ska flyga till Los Angeles snart också. Det har liksom sjunkit in under ett par månader nu och jag börjar faktiskt längta. Har börjat planera med reskassan och funderat på platser att besöka. Första natten ska vi sova i Holloywood har vi bestämt :) Dessutom har Jockes kompis Maja lovat oss en äkta amerikansk BBQ i deras trädgård uppe i San Francisco så det ser jag verkligen fram emot!!! :) Stora feta korvar, bärs och mycket softande :)
Så med nyvunnen energi kastar jag mig in i påskens underbara värld och glömmer allt vad arbete och ansvar heter.......
Tack och hej leverpastej ;)

Inga kommentarer: