torsdag, maj 18, 2006

The evil inside

Usch, igår hade jag en hata dag. Hamnade i konstiga diskussioner med folk som jag bara tyckte hade idiotiska åsikter, köpte naturgodis o vräkte i mig hela påsen, struntade i att plugga och träna när jag kom hem och klev över kattspyan på golvet utan att bry mig om att torka upp. Jag är lite less på att hela tiden försöka framföra mina åsikter bara för att snabbt bli nedtrampad så jag känner nu att det är bättre att jag håller käft och låter andra sköta skitsnacket.
Passade på att fynda lite på Vero Moda, köpte 2 linnen för 49:-/st och sen ett par rosa (!!!) sneakers på Din sko :) Provade ett supersött linne på Indiska idag, svart med virkad brodyr längs halskanten och arm "strapsen" men jag var inte helt säker på att det passade mig. Ska fundera ett tag.
I övrigt så är jag konstant trött, jag är trött när jag vaknar, trött på jobbet, ännu tröttare när jag kommer hem och på nätterna kan jag inte somna. Suck. Jävla pollen. Skulle ha sprungit igår men jag struntade i det eftersom det var iskallt ute, regnet hängde i luften och jag gäspade konstant. Så det blev en omelett till middag och sen Most Haunted på TV och sen sov jag........

Fattar inte vad det är med mig. har inte lust med nånting längre. Lägenheten ser ut som en soptipp, har inte orkat diska, inte orkat dammsuga eller skura badrummet och katthåren flyger som ökenbollar. Jag har kurs ikväll men funderar på att hoppa över eftersom jag skäms över att jag inte skrivit nåt på projektarbetet än. Det ska redovisas muntligt idag men jag har ju inget att redovisa. Visserligen har jag inte anmält mig för redovisning idag men sist jag hörde så vr det så få som skulle prata idag så det kunde bli så att flera andra var tvugna att ställa upp. Man ska prata i 15 minuter. Så mkt information har inte jag än. Jag blir nog aldrig färdig.

För övrigt så funderar jag på att lära mig danska......

Inga kommentarer: