måndag, maj 29, 2006

Och när ska allt elände egentligen ta slut???

Är deppig över bilen........ser mina pengar bara flyga iväg och resan till USA, ja, det vete fasen hur det blir med den. Förhoppningsvis kan jag lägga undan pengar till mat och en säng....
Och just när man trodde att det inte kunde bli värre.....så blir det värre.
Förra veckan fick jag veta att XX och NN hade fått tag på biljetter till Madonna konserten i Rom, precis om vi pratat om men dom hade inte frågat mig. Så idag fick även reda på att MM OCKSÅ fått en biljett (troligen via samma kanal som de andra två) Men har NÅGON frågat MIG???
Nope, icke sa nicke, nähädå.
Jag är arg, ledsen och framförallt besviken. Det som började med som min idé slutade med att jag är totalt exkluderad och utan biljett. TACK SÅ JÄVLA MYCKET.

Jag orkar inte med all skit längre. Ni kan få den.

1 kommentar:

Linnéa sa...

så jävla idiotiskt mellanstadiebeteende! man trodde ju sånt skulle försvinna när man slutat mellanstadiet men nej då..