torsdag, augusti 31, 2006


Inte för att jag vill skryta men.....

jag har tränat mig ner till en storlek 36 på överkroppen och 38 på underkroppen. Målet är dock 36 på underkroppen också....ska börja med spinning nästa vecka igen efter sommaruppehållet och jag fortsätter med löpträningen så länge det går att springa ute i höst.
Funderar även på att börja träna yoga för att tona musklerna och samtidigt bygga upp ett lugn och harmoni i själen vilket jag verkligen behöver. Stärka mig både fysiskt och psykiskt.

Madonnas muskler är min inspiration......

vill även passa på att meddela alla skeptiker som klagar på min viktminskning att NEJ, jag har inte anorexi eller nån form av ätstörning. Jag äter som en häst pga att jag tränar så pass hårt och mkt. Jag undviker dock socker, fel sorts fett och annat onyttigt. Jag äter dock godis, bakverk och dricker alkohol men med måtta och inte så himla ofta.

Frukt, grönt och fisk är nyckeln :)

Inga kommentarer: