fredag, september 01, 2006

Ursäkta, vad är klockan?

Today, same, same but different. Började skolan igår och det var skönt att se att så många från förra terminen hade valt att fortsätta i höst igen. Jag var nästan lite nervös för att det bara skulle bli jag och nån till.......
Så vi fortsätter med Runologin nu i september och jag känner mig taggad att läsa.
För övrigt så har jag planer inför hösten. Kollar efter ny lägenhet och funderar på att eventuellt flytta från Stockholm helt och hållet. Måste bara ha ett jobb först. Hittar jag nåt ställe med överkomlig hyra kanske jag kan plugga istället. Planerar även en ny långresa inför våren.
Filar på spanskan och siktar in mig på att kunna så pass mkt att jag kan prata och förstå en hel del till nästa år.

Nånting måste hända för jag är så vidrigt less på att trampa på i samma jävla fotspår år ut och år in........

1 kommentar:

Linnéa sa...

tackar för gratulationerna..:)

nu kan ju du och oa bli sambo!!! när jag frågade honom i somras varför ni inte flyttade ihop sa han att det var för att han inte ville bo i rimbo och du inte i stockholm.