söndag, september 03, 2006

Själv är bäste dräng...

Asså, jag hade så himla mkt att göra i helgen men det hela slutade med att jag tvättade, diskade, cyklade o handlade och la mig sen för att läsa, slog på TV´n och resten av helgen har jag spenderat framför Top Model. På nåt sätt kändes det ganska befriande att bara ligga under täcket och gotta sig åt andras lycka/olycka. Hade en middagsdejt i fregas ;) Skulle ha blivit bio också men vi hittade inget kul att se. Så jag mumsade i mig en pastarätt som var gudomlig, lite snack hans med och sen ett varv runt Kista centrum. Fick skjuts till Danderyd och sen drog jag hem. Det mest ansträngande jag har gjort är att springa en mil totalt.
Vaknade kl. 3.00 natten mot lördag av ett jävla liv på gården. Slagsmål och folk skrek åt varandra högt och ljudligt. Kul. Det gick fan inte att sova förrän dom hade lugnat ner sig och gått därifrån en halvtimme senare. I lördags gladde jag mig åt att Kvarteret Skatan är tillbaka. Störtskön humor med glimten i ögat. Mera, mera!!

För övrigt inget nytt.....

Inga kommentarer: