torsdag, september 07, 2006


The Joshua tree

Nu är det bara en vecka kvar innan vi reser till Sunny California. Resfebern har satt in, nervositeten ökar och hjärnan jobbar på högvarv för att fatta att det faktiskt är sant.
Jag är så nervös inför själva flygresan att jag totalt blockerat alla tankar kring den och koncentrerar mig nu mest på vad vi ska göra när vi kommer fram. Jag minns hur det kändes när vi kom till New York förra året. Det var min första gång i USA nånsin. Det första jag tänkte när vi stod på flygplatsen och väntade på tranferbussen var att "ja, det känns nästan lite grann som man är i en film".....och de första dagarna på New Yorks gator kändes som en dröm. Man kunde inte fatta att man var där. Det blir säkert samma sak den här gången också.

För övrigt så har jag nu tränat mig igenom 2 spinningpass den här veckan. Herregud vad jag svettades!! Men löpningen under sommaren har hållit mig i trim så jag orkade faktiskt trampa båda passen ut även om jag inte orkade köra postition 2 och 3 hela tiden. Idag var jag tvungen att gå och handla en stor portion lunch på restaurangen här bredvid. Den halva omeletten med crabfish som jag tagit med mig kändes inte tillräcklig så jag sparade den till middag ikväll innan kursen. Kroppen fullkomligt skrek efter näring och mat. Och jag slevade i mig ALLT, sallad, bröd, ris och kyckling. Det märks att jag börjat träna hårt igen. Men det känns även bra i kroppen. som en rejäl utrensning :)

För övrigt så har jag klippt av mig luggen och har nu kort lugg á la 50-tal :)
bild kommer senare...

1 kommentar:

Linnéa sa...

åååå vad fint med lugg!