torsdag, november 23, 2006

Breakfast at Tiffanys

Ahhh, semester :) Sista dagen på jobbet igår var så himla seeeg. Trött, snurrig, grinig och less önskade jag inget annat än att klockan skulle bli 17. Medelpasset i spinning gick väl sådär men jag tog i så att svetten rann iaf så jag måste vara nöjd med mig själv. Ska köra ett pass ikväll också. egentligen hade jag tänkt kliva upp kl. 7 imorse för att gå och simma men jag insåg redan inatt när vi kom hem från bion kl. 00.15 att det inte var nåt att rekommendera. De senaste nätterna har jag inte sovit speciellt många timmar och det har faktiskt känts i kroppen. Jag har haft yrsel, varit extremt grinig och extremt trött på dagarna. så jag valde att sova ut sitället och klev upp kl. 9 istället. Känns nu efteråt som ett klokt beslut. Nu väntar storstädning av lägenheten som ser FÖR DJÄVLIG ut. Men först frukost. Sitter i nattlinne, dricker svart kaffe och äter rågbröd med ost. Ska nöjessurfa en stund och njuta av att jag inte behöver sitta på jobbet just nu och sortera papper och svara i telefon.

Imorrn har nya Bond filmen premiär........då får vi se vad han går för.....den nye Bond... :)
tills dess ska jag lyssna på radiokanalen Secret Agent på http://www.somafm.com och drömma mig bort en stund.......

Inga kommentarer: