onsdag, maj 23, 2007

I may be mad, I may be blind, I may be viciously unkind..........

............men jag e så jävla less på kärringar som tror att dom vet bättre.

Dessutom har jag helt tappat rum och tid. Varje morgon när jag vaknar tror jag att det är fredag. På jobbet måste jag hela tiden kolla almanackan för att kolla vilken dag det är.
Jag lever i nån sorts vacuum, tar allt som det kommer, right here, right now. Kan inte tänka framåt, kan inte tänka bakåt.

Känner mig fet som en valross. Står inte ut med att se mig själv i spegeln.
Känns som att jag gör bort mig varenda gång jag pratar med folk men är jävligt less på dom som ifrågasätter vår situation just nu. Jag behöver nån som lyssnar, inte misstänker motsatsen av vad jag berättar.

You don´t know what I feel.

2 kommentarer:

Linnéa sa...

sommar du och jag ska ta kättbo-viken med storm i sommar med våra trimmade bodies..:)

Mayumi sa...

*haha* Känner mig inte speciellt slimmad just nu, det dallrar o hänger lite varstans.....kanske efter några gympass i juni :)